RODOSZ Mellbimbóval :)

2009.09.07. 00:15

Szeptember 4-5. Egy dugott forró hétvége.......

Melindával kb. 3 héttel indulás előtt leszerveztük a dátumot (milyen meglepő, nem? :D ) ...kértünk erre a hétvégére szabadnapokat. Nagyon könnyedén ment, a főnökség simán bele ment a dologba. Szerencsére pont fizu utánra esett a dátum, így volt nálunk elegendő pénz...és tényleg! Ezt a bejegyzés végén ki is fogom fejteni :)

Szóval péntek reggel indultunk, elég korán, úgy 7 fele indultunk el Kos városba, Adri eldobott minket a kikötőhöz, ahol Katamaránnal mentünk Rodoszra :) az odaút 30 eurót kóstált. Annyira nem éreztük drágának, elég vagány kis járgány volt :)

Fáradtak voltunk ugyan, mint a dög, de nem hátráltunk meg egy kis nézelődéstől á hájún! :) Nagyon szép, kis kopár szigetecskék között, mellett haladtunk el...majd jött egy csudiszép sziget, a neve Symi. Mintha egy mesebeli olasz várost láttunk volna, a sziget telis-tele kis házakkal, virágok mindenütt. (képek pofakönyvben). Majd kis lehorgonyozás után, szeltük tovább a vizeket Rodosz felé.
Az út kb. 2 és fél óra volt, könnyen kibírható.
Szóval hamar kikötöttünk Rodosz városban, Melcsivel egyből megrohantuk a várat :D ...mentünk shoppingolni, FRAPPÉZTUNK, kisebb-nagyobb múzeumokban is voltunk. A várfalat körbejártuk....nem kis séta volt, le is rohadt a lábam.
Aztán kimentünk a várból...de csak egy kis időre... szal elmentünk a part mentén...egészen Rodosz 'csúcsáig' ..megnéztük az Aquarium múzeumot is....mondanom se kell....RÁK mindenhol :) ott is jó sok kép készült :) nem kamuzok, voltak egész méteres rákok is! :P ... majd kicsit később benéztünk a városba, shoppingoltunk nem is keveset, vettem a terranovában táskát, meg rákos dolgokat. Meg ezt, meg azt. Hazurra is.
Sajnos iszonyat gyorsan telltek az órák...
Melivel beültünk sörözni egy helyre, egész kis hangulatos volt, persze ez is már a várban történt :) majd kezdett sötétedni....gyűltek a fiatalok, nyitottak kifele a bárok...hangosodtak a zenék...
Beültünk aztán egy kis kerthelyiségbe..kértünk is rögtön két MOLYÍRTÓT...nem volt occsó mulatság... 18 euro volt a két lötty...és még csak erős se volt. :(
Lassan lepattantunk...nagyon fáradtak voltunk már...őssze is vesztünk vmin a kis szöszimmel....makacs volt, mint a durvaélet, nem lehetett rá hatni....Max is hiányzott neki, nem kereste...igen, Max, az angol kis vitárlás kölyök, kora épphogy 18 :)

Szal iszonyat hosszú volt az éjszaka...Melivel a parton csöveltünk...akármit csináltam, az istenért se tudtam elaludni..bezzeg Meli, ott horkolt vígan :D - lehet ezért nem ment a horpasztás...
Vmikor szombaton kora délelőtt indult vissza a komp. Elértük, sőt, mi voltunk az elsők, a csöcsünk kivolt már... Kb délután 3 fele értünk Kos városba...a csattanó...kb. annyi pénzünk maradt, h ki tudtuk fizetni a buszjegyet Kardamenáig..na meg vettünk két ásványvizet.
Rodosz gyönyörű, élettel teli, mi mocskosak, szomjasak....és fáradtak.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.