Ez-az

 2009.07.28. 16:14

Nyah helloka nyaloka!:)

Jo sok ido eltelt megint....lusta voltam, mint a picsa...nem nagyon fullott a fogamhoz, hogy potyogjek, bocsika.

Sok dolog tortent....

Kisebb civakodas volt Helga es koztem, meg My Linda kozott....Helga ment a szobabol, VANDAME jott :) Aztapicsa milyen trio vagyunk igy....azota mar sok panasz jott, nem tudnak tolunk aludni, mert hangosak vagyunk. ....Ne aludjanak hajnalban. Pont.
Barefootban mindig hajnali fel 2 fele szoktam vegezni....kicsit el is faradok addigra, persze ez ritka....tobbnyire fel ittasan megyek haza a melobol.... Hangoskodunk..
A minap nagyfoncibaval-Tassosszal-ittam gold tequilat :) nagyon adta.
Christos minden nap "megkostoltatja" velem a banana daiquirit vagy a kiwi daiquirit...vagy a strawberry daiquirit :) minden egyes nap eltalalja, hogy hogy szeretem :):):) olyan cukker :) Szal pialni tudok. Enni is.... amiota a Barefootban vagyok, azota nem keveset hiztam..kis pork lettem. :) najo, annyira nem veszes. Mar nem latom a labfejem, ha lenezek :D
Szal minden foldi jo bekerul a kis gyomromban mikor melozom...finomabbnal finomabb gyumolcsok, fincsi sajtos tosztok, chips, finom gyumi milkshake-ek...es meg sorolhatnam :P
Majd ledolgozom, mar van is egy jo modszerem :P De ezt nem teszem kozze :P

A szulinapom baromi jol telt!

Ejfel utan a vendegek elenekeltek nekem a Happy Birthday-t...Steve-vel egyutt (tudjatok a szorfoktato)...nagyon edesek voltak, meghivtak egy italra :P miert is ne! (nem vagyok alkesz, csak hogy zarojelben megjegyezzem!!!!!)Jo kis este volt. Utana mentunk Statusba.....oooott aztan ereszd el a hajam buli.

Jah... Steve ram van allva....huu milyen sms-eket irt :P ....aztan szepen leirtam neki, hogy....csak baratok............tudod. :) ez meg is maradt. A baratsag. Egy tunemeny amugy az ember. 30 eves. De tunemeny :P

Csajoktol kaptam szulinapomra egy rozsaszin polot, amire nyomattattak irast :D egyedi lett az tuti! Talan egyszer felteszek rola kepet :P De az a szulinapi bulaj nagyon jol sikerult :) Koszonom :)

Marcival mar nem vagyunk egyutt egy ideje...megint szabad vagyok :) talan jobb is igy. Jol erzem magam most, es nem akarok valtozast :P

 FREEDOM

Annyi mindent akartam meg irni, de valahogy kiszorodott a fejembol, fel kell irnom legkozelebb.....

Most lepek, var ...... a vonat nem, a buszom :) ...

Csocselek

Szeretlek Hugom :P

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr331273887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi 2009.07.29. 00:23:24

szakad le az arcom :)
szép baleset vagy, de lennék ott, ha nem lenne melom, takarodnék ki én is... :)
mi kell még? :) tengerpart, pia, nők, no persze kaja:P

de nekem van ném meg melóm is :)

osztán kiváncsi lennénk szerintem a porkra rózsaszínű t-shirtben :)

itt északon a helyzet változatlan, hétköznap kánikula hétvégén általában vihar :( hát perszeee...

aztán gondolj ránk, az itthoniakra, fölleg amikor jösz haza :)))))
just joke ;)

Anyucid 2009.07.29. 20:50:58

Hello Pipi!
Igen jó az élet feléd!
Kár h nem oda születtünk mind(4-en)akkor mi is ihatnánk a finiket meg a többi...hháát!
Nem baj jöszz te még haza...légyjó(vagy,ne)de vigyázz magadra!puszi Mammy
süti beállítások módosítása