Tá-dáám, megint itt

 2010.05.10. 13:43

Hello Magyarország!

Na mi a szitu? Mindenki überfaszán érzi magát? Hogy telik a napotok? Néha írhatnátok egy – egy sort, hogy mi a fasz! Mivel sajnos fészbúkon nem mindig, sőt szinte egyáltalán nem tudom követni, hogy mi a tündércsoki van nálatok! …..ÍRJATOK A DURVA ÉLETBE! jah…privibe persze! :) Köszcsi!

Az gondolom megfordult a kis bukótokban, hogy nem fogok minden áldott nap kockulni, űlni a gép előtt és írni, hogy milyen klassz volt megint lemenni a TENGERPARTRA, csokiszint varázsoltatni hab testemre.., s közben MOJITO-t inni…a PÁLMAFÁK alatt, miközben 62 ágra süt a Nap, bele az orcámba….

Ma 2010. május 7-én, ebéd után ez vót.
Már fehér a popó és a csöcsök is :P hehe.
Egy tuti tipp, hogy kokerók legyetek minél előbb – BABAOLAJ!!! De tényleg, én eddig CSAK kétszer vergődtem le a partra…és mind a kétszer csak és kizárólag ezt kentem a habos – babos testecskémre és lááám, barna vagyok, mint a …CSOKI! Jó cucc.


Most lazulok a szobámban, aztán 5-től meló.
Egész frankó már, nincs annyi unatkozás, mint eddig. Több a vendég, több a rendelés, több a jatt! :)
Így megy ez :)

Este meló után volt egy kis összeröffenés, egy páran elmentünk Down Townba, jól benyomtunk – egymásnak egyet ököllel…. :) Nagy volt a boldogsegg, meg a boldogság :) …meg sok volt a pina, meg a pia…. :) Lehet következményeket levonni – de nem úgy :D
Szombaton hatalmas agyfájás, mikor felkeltem ( ez volt délutén kettőkor, az ebédről pont lemaradtam…) :D szerencsétlen. Először délután 6-kor ettem…pfej, kivoltam, mint a kutya!
Aztán 5-től meló, majd szunya…vmikor hajnalban, mert hogy megint olvastam…
Szombaton szintén fejfájás..még a pénteki buli maradéka :D ….ilyen se volt még..az időjárástól csak nem fájhatott a buksi  :) mert hogy itt 62 fok van, árnyékban.

Vasárnap még egy kis barnulandusz oszt csókolom…meló!

Csöcskence a szájatokba :)


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr231989679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scottpeter 2010.05.16. 20:41:15

Cső Roni :D

Nálatok gondolom nem esik az eső. Úgyhogy küldök nektek egy kicsit itthonrol :D csütörtök óta kb egyfolytában esik :D a kertünk már úszik, több a víz mint a föld :D
Am haragszom rád, mert mondtam hogy majd hívjál vagy legalább jelezz hogy mikor tudlak felhívni és legalább dimitra vagy hanif ott vannak a közelben :P

Ve-RONI-ka 2010.05.17. 11:28:26

@scottpeter: Húúú PéZséé!!!
Eső, elkellne....minden száraz és ki van szikkadva :P
Ne haragudjál Fiam!!!! Arra nincs időm, hogy fingjak egy nagyot, nemhogymég callcentereset játszak itt Neked...!!! :P De azért meglátom még...biztos tudok időt szakítani..de előre szólok, görög számot fogsz hívni, mert én nem fizetek :P
Na csöcskence a melledre :P
süti beállítások módosítása