A Nagy Utazás

 2010.04.28. 14:28

Újra eljött az idő,hogy blogoljak egy keveset….mondjuk pont hajnalban fejeztem be a tavalyit… :D :) sebaj, élvezzétek!

Mandulahéjban megjegyezve épp a repülőn ülök és előre pötyögöm a bemásolni kívánt szöveget, amit Athénban adok fel POSTÁN. Blogpostán :)

Pontban 10 óra, házunk előtt….A sofőr szolgálat megjött :P Gábor személyében :P Csak, hogy izgalmasabb legyen, álnevet használok :)
Segített bepakolni, azaz Ő maga pakolt be a kicsikocsiba, ami amúgy gyorsan tép. Anyu már itatta a Mickey Egereket :) Jól ki is nevettem – szegényt – de vette a lapot…szal a búcsú az ő részéről könnyes volt..nekem vidám, persze nem azért, mert detökjó lelépek…hanem amúgy se szeretek búcsúzni!

Bevágtuk magunkat az autóba és irány az M0-ás, hamar meg is jelentünk a 2A terminálnál.
A búcsú – de utálom ezt a szót – itt sem volt könnyes, bár legbelül tomboltak az érzelmek, érzések, nem mutattam ki. Rosszabb lett volna, Neki is. Az elmúlt egy hónapban csodálatosan éreztem magam Vele, felszabadult voltam és Boldog! Igazán Boldog!
Persze ez is Murphy…hogy nyalná meg a mellem! ….akkor találkozok egy olyan emberrel, aki igazán kell nekem, amikor kurvára nem számítok rá – Ő se :P … Elég gyorsan történtek az események…máris belecsöppent a szívembe. Sokan kérdezték miért nem maradok..na igen..ez nem ilyen egyszerű. Meg ezzel úgy vagyok, ha ezalatt a fél év alatt is fenn marad a dolog itt bent, akkor az még erősebb lesz, mint volt mikor haza jövök, ha meg nem, akkor gondolom értitek. Fél év sok idő – nem sok idő…mindenki döntse el :P ezalatt az idő alatt sokat lehet agyalni ezen-azon. Majd meglátszódik az ügy. De az tuti, hogy rózsáskaszínes napszecsó van most rajtam :)

…..

Ugyebár kértem mindenkitől egy aprócska irományt…valaki teljesítette kívánságom, volt olyan, aki nem, nem baj…TI NEM KAPTOK AJÁNDÉKOT, ha haza jövök :P
.....

Az első levél, amit feltéptem a repülőn, az a Húgomé volt. Egy édes-cuki levelet írt nekem! :) jókat nevettem! : )
Viszont amit kihagytál Hugi, és tényleg sokat mondtuk…FICÁNKOL A NOKEDLI, TÚRÓS A SZAFTJA, BASZKI, NEM IS ETTEM KUKORICÁT – aki nem ismerte volna fel, Austin Powers 3, Aranyszerszám :D
Aztán jött Ancsié…
Cunivirág, nem szabad szomorkodni, hisz tudod, úgyis haza esz a fene…előbb vagy utóbb! A picsába, mih? :P

LÉGÖRVÉNY, VÁÁÁÁÁ!!!!!!

Betűvel, ne búslakodj, hipp-hopp elillan ez a fél év, mint a büdös fing és ölelhetsz újra..! Mosoooolyogj, látod, megy ez :)

(Zs)Anett, baszki, hogy rohadj el a pöcsöddel :D Kössz :) :) :)

Szép sorban felfaltam az összes levelet. 

A következő Fruzsié volt. Ééééééédes! :) Nagyon aranyos vagy :) nem sokára találkozunk itt Koson, intézem a kéroszt :)

Diuska! Nadon cépen köcönöm a leveled :) Te kis dilis, hát a HÉV megállóban kell írni a levelet??? Alig tudtam elolvasni mit írtál :D vagy alapból ilyen csúnyán írsz? Csókollak :)

Ez a mondat nagyon tetszett: „Célozd meg a Holdat, ha elhibázod is, a csillagok közt landolsz!” Édes vagy!

Dujmiiii Drága!!! De imádlak! Nem sokára mehetünk karácsonyi ajándékokat  venni :D igazad van :D Igyekszem majd minél többet és gyakrabban írni blogra. Tudom, tudom, hiszitek, ha látjátok :)

Na és kit hagytam legutoljára? Nem, nem Téged Dorina :P
Manycit. Tudtam, hogy csöpögős lesz a levél…..nem is bírtam végig olvasni…azóta se. Pótolva lesz!

Baszki, de büdös itt valaki :S Áporodott büdös otthon szag van, kis izzadtsággal vegyítve ..brr.

Itteni idő szerint megérkeztünk 15 óra 10 perckor. Mikor lelépcsőztünk a repülőről….olyan hatalmas szél csapta meg a pofánkat, de azt meg kell, hogy jegyezzem; a TAFT még akkor is tartott :D
Athén, igen, imádom, igen…de csak a repteret, mert máshol még nem voltam ezen kívül :D A manóba is! ….. kb. szűk négy óránk volt a következő repülő indulásáig…
Estére már szervezve is lett egy buli, Adri, Timi, Andrzej már a szigeten vannak, Diva bar party van készülőben, a piák már behűtve, mi vettünk azért még a Duty Free-ben URSUS Vodkát :) Istenkém, fél éve nem ittam. Ilyet nem. :)

Lassan becsekkolunk, sajna netet sehol se találtam….talán majd hnap Kardamenában…..

Állítólag hnap már meló van, kiváncsi leszek, tuti takarítani kell. Négykézláb fog zajlani a dolog….mivel este buli, úgyhogy be kell szereznem térd-, és könyökvédőket :D Roni, Roni

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr191959200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása