Még van mindenre idő :)

 2010.04.30. 10:54

Kis Jorgó a tavalyi életmentő srác szerdán érkezett, jó sokat dumáltunk vacsi közben kivel mi történt, kicsit később átmentem a szobájába, épp beszélt telefonon vkivel…mikor nyújtotta felém a telefont, már leesett ki volt az…. Basszus, nagy Jorgó, az én tavalyi életmentőm ..köpni nyelni nem tudtam..jó volt újra hallani a hangját, kis hülye :) ….majd este beléptünk Kardamenába egy kávéra, persze nem vitás, hogy sétáltunk, mire haza értem leesett a lábam, szerencsére Adri haza dobott kocsival, de akkor is :S …. másnap (csütörtök) nem időzítettem koraira a kelést :D ..dél. Majd kajcsi kis Jorgóval…aztán vmikor 1 fele jött meg a másik életmentő srác. Egy jóképű kölyök, mint kiderült 22. Egyből jött az ötlet, hogy jó lesz majd a hamarosan érkező barátnőmnek :P Készülj Cuni, jóféle!!!! :)
Délután bementünk 3-an Kardamenába netezni :)
Kis Jorgó még mindig olyan beteg és őrült, mint tavaly volt, ezért csípem :P Jó sokat mókáztunk ma, mindenkiből jött a hülyeség.
Estére be lett tervezve egy kis iszogatás a Divába, az összes magyar és az életmentő srácok, hmmmm. :) Éjfélkor leléptem… annyira nem vettem ki a részem… meg amúgy is…hnap irány Kos Town! :)

Péntek
Reggel elaludtam, kis Jorgó keltett :D hát persze, reggeli így kilőve, egyből be a városba – sétálva… majd kiderült, hogy a 9:50-es busz nem fog jönni, mert nem jön :D …megreggeliztünk, majd séta vissza Lakitirába :D hülye nyomorékok!

Ebédre vissza is értünk…
Kivételesen a Trattóriában kajáltunk..át lett építve és a görögök ki akarták próbálni az új rendszert. Működött! :)
Majd a 3-as busszal kapartam is vissza Kardamenába, beszélni Gáborommal :) Jóó volt látni Őt, és beszélni Vele :)
Elkísért a két életmentő is :) nehogy vízbefulljak. Háhh.
Megint az Aroma Caféba mentünk, veszek egy kis finom innit és ingyé használom a netet! Mekkora! Ma finom csoki és banán-vanília milkshéket ittam! Hízzon az a segg!!!!!!! :) Megint malackán megyek haza :P
Délután átvettem az egyenruhát, amit fogok hordani meló közben, nem változott semmi, még mindig az a tavalyi rongy van. Jó lesz az!
Szóval, amit tudok már tutira, Main Barban fogok melózni egész nyáron….azaz délután 5-től hajnal 1-ig. Nájsz! :)
Este….na mi volt??????? Hát buliii!!! :D ..na ja. Irány Crackers, aztán Down Town! Milyen fergeteges buli volt, az összes főnök lent volt, az angolokról már nem is beszélve, na meg a magyarok, szal az egész Lakitira :) Jejeee!

Down Town után elléptünk páran a Sarai-ba! Nagyon klassz volt!
Valamikor 5 fele értünk haza a srácokkal. Egy jót aludtam utána.

Nagyon durva, ami történt ezalatt a pár nap alatt, még egy hete se vagyunk itt, de mindenki mindenkivel összejött :D …ismerős tavalyról..akad olyan is, kinek van otthon valakije..és a szerencsétlen meg várja haza… persze nincs jogom beleszólni, nem is fogok, csak jókat mosolygok ezen! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr1001970702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása