Wednesday night shit

 2009.05.09. 12:27

Szerda.
Ma reggel észrevettem, hogy növesztődött egy Árpád a szemem sarkába. ERDŐ! Hogy az a jóillatú….hét meg a nyócát! No, akkor ma szemüvegbe megyek melohelloba…
Na igen :D ……meg is kaptam a magamét…Teacher (tanárnő) lettem. Andrej elnevezett. Fasza. Mondtam neki, hogy inkább irodavezető, kössz :)
Az semmi, de még a főnök is Tanárnőzik, de ő hozzátette, hogy szexy ;) Na az széééép, mondom.

My Lindával mikor voltunk ma bent a városban, vettünk 3 üveg mazsolabort. 10 euro volt csupán… csupán??? Vazze, az nagyon drága most belegondolva :D na ez hard!
Szóval bespájzoltunk „télire”.
Megbeszéltük, hogy meló után iszogatunk egy kicsit. …..ebből nem iszogatás lett, hanem IVÁSZAT :D
Timi meg Ájszti vettek egy üveg finom rosét a bárban. Így volt négy üveg borunk. Ebből csak 3 üveggel nyakaltunk be. Eléggé spiccesek voltunk már mire beértünk Kardamenába.
Adri bevitt minket kocsival. Jó sokan voltunk, szinte mind a 14 magyar bement a városba.
Ott találkoztunk Andrejjel meg Christosszal, a bárosokkal. Christos elég hamar lepattant, valami csaj szájában motoszkált a nyelvével….
Passion Bar-ban folytattuk a csapatást, mondjuk ott én csak egy Sex on the beach koktélt toltam orcámba, aztán találkoztam ott a My House Club egyik Dj-jével, beszélgettünk majd jött a Status Club volt kidobója, Theo asszem a neve. Na ez a nagydarab, széttetovált nem szépen kinéző fiatalember is beszált a beszélgetésbe, majd nyomtunk egy bowlingot Nintendo Wii-n. Anyám! Ez Kur…..nagyon nagy játék! :D Persze nyertem :P hehe
Majd a nagy meccs után becsorogtunk lassan a My Houseba. Lindát már elég hamar elhagytam, valahova elkóválygott. Timivel meg Andrejjal voltam, majd a Club főnöke megint meghívott egy italra, ez most vodka volt, pfúj, rágondolni is rossz.
Valahol találtam egy másfél méter hosszúságú kötelet, azt dobáltam mindenkire a Clubban :D Csoda, hogy nem raktak ki. Lasszót csináltam belőle.
Volt olyan is, hogy elmentem pisilni, és látom Andrej áll a wc fölött nekem háttal, mondom neki, hogy boccs, de mit keresel itt, ez a női mosdó….erre mondja, hogy nem, erre kontrázom, hogy de az! …..kijöttem. Megnéztem, hogy valóban így van e….bakker, tényleg a férfi mosdó volt! :D Jól van, kicsit(nagyon)nem voltam már szomjas.
Aztán vmikor hajnali 2-3 fele kimentem a Passion Barhoz. Ott volt két angol csaj, korábban már dumáltunk velük, tök jó fejek, ők is a szigeten melóznak valahol.
Szal így hármasban tök jól elvoltunk :P CK, a képeket küldöm majd!!! :D :D :D Sokat beszélgettünk, de hogy miről arra nem emlékszem….. :$
Aztán visszamentem a My Houseba…Ájszti meg Adri ott volt még, mondták, hogy go haza. Oké.
Kijöttünk a szórakozóhelyről, jött közben Timi is meg Andrej. ….
Lépek ki a Clubbol….akkorát zakózok :D:D:D …bakker….ömlik a vér a térdemből, szereztem egy kisebb horzsolást, farmerom kiszakadva…nem gyengén. Röhögök, mint a hülyegyerek. Rajtam a többiek :D
Beülünk a kocsiba…ablakok lehúzva, király, így nem szédülök annyira….. aztán Diva Beachre megérkezünk….kulcsom vhol a táskában, kopogok, szerencsére még Helga fent…kb. hajnali 5 lehetett….képeslapot írt a drága :D
Nézem My Linda már gubbaszt az ágyában, alszik. Szééép. Épségben előkerült.
Ja valakinek a kabátját hazahoztam, nem tudom, hogy ki adta rám, de rajtam volt, mikor megérkeztem :D…..


Reggelre sok mindenre fény derült.
My Linda annyira részeg volt az este, hogy elment gyrosozni, majd telefonálgatott egy csomó ismerősének, majd bealudt egy padon….majd hazahozta Adri kocsival :D A kabátját, telefonját, kulcsát valahol elhagyta…a poén az, hogy a telefon, kulcs reggelre a fejénél volt az ágyban, a kabát a székén kiterítve.
Tudom kivel tűnt el Christos. Az egyik magyar csajjal…..
Azt hiszem most van itt az az idő, hogy beszéljünk olyanokról, akiket annyira nem zártam a szívembe :D …..
Szóval Ginával tűnt el Christos… a csaj a legalja, na jó, nem egyel felette van :D …
 Andrej és Christos egy helyen laknak, mikor reggel hazament Andrej Timivel (ők egy párt alkotnak), véletlenül rányitottak Christosra és Ginára….miközben kupakoltak :D ….. Nagy SZTORI :D A csaj nem emlékszik az ég egy adta világon semmire! Reggel Timiék úgy öltöztették fel, keresték a ruháját a szobában. A lepedő meg véres lett. De menstruációról szó sincs! …van egy tippem, hogy mitől lett a lepedő piros….Baszki!
 Ja és a csajnak van palija……..ennyit erről.
A másik csaj, akit „imádok”….ő is segg részegre itta magát…ő kb. mind a 4 magyar srác szájában volt az este. Itt is megjegyeznék egy momentumot: van palija otthon. :D Hülye picsa.
A kabát, amiben hazajöttem My Lindáé. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr561111354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyucid 2009.05.09. 14:57:52

Helló nonikám!

Tudtam, h neked csak a tuti lesz meg!!Nem kell agyon dogzani magad!Remélem azé eszedbe jutunk,az az jut az
itthoni semmittevés is!?
ügyi vagy! pusz mammy

Anyucid 2009.05.09. 15:14:03

...ez nem semmik!!van itt dinom-meg dánom...
nagyon klafákat irsz!
..jah feltöltöttem a coke-dat irhatsz SMS-t.
hiányzol!
pá Mammy :d

scottpeter 2009.05.09. 15:47:13

Ez igen! Nem semmi. Én már előre félek ilyen alke.. na jó nem, bulit igen kedvelő társaságba keveredni :D. Fú, remélem én nem a bárba keveredek, mer nekem a felszolgálás nagyon de nem megy. Egyszer próbáltam csak üres üvegekkel, akkor is sikerült még felszolgálás előtt ösze visza borogatnom :D. Majd mondom Nicosnak, ha nem akarja a szállodát anyagilag becsődöltetni, inkább teríteni rakjon :D

dorcsii 2009.05.09. 16:00:52

Húú rég röhögtem ennyit elképzeltem ahogy lasszózol meg ahogy eltaknyolsz,
Kééész...:D

Roni\'s chick alias Ancsy 2009.05.10. 11:49:00

Szép a sebed, láttam.. igazi mestermű:D Szétröhögtem a belem..Hülyeee vaaaaaaaaaagy:D Lasszógirl..

_ck_ 2009.05.11. 13:14:57

Képeket várom :)))

Vigyázz magadra, asszem a detoxra egy biztosítás se jó! :)

Dorthenas 2009.05.11. 14:48:59

Hát ez kééééééssz.... :D

Te görögbe szakadt sellő, hát most melózol vagy bulizol? :D Tudomám, hogy mindkettő!

Nah de kitapasztald ám az összes jóságot odalent, mert ha megérkezünk a branccsal, akkor Te leszel az idegenvezetőnk ;)

Az olasz pia ami meg olyan mint az úzó, az bizony a Samboka. És ha igazán be akarod szaratni a tömeget, akkor a szamboka ivási stílus:

Fogsz egy viszkis és egy likőrös poharat. A likőrös poharat ráfekteted a viszkisre és beleöntör a szambokát a likőrösbe. Előkapsz egy öngyújtót és adsz a lánggal a shortdinknek! Szépen forgatod egy pár másodpercet a likőrös poharat, hogy ne durranjon szét a melegtől, aztán szép látványosan a talpánál fogva átöntöd az egészet a viszkis pohárba. (Gyönyörű a tűzeső :P) Az áttöltés befejeztével szépen rárakod a likőrös poharat a viszkisre (szájat a szájra(ba) ahogy azt illik) megvárod míg elalszanak a lángok (fontos, hogy légmentesen zárjon, ha nem akkor fújd el a tüzet :P). A likőrös poharat szájjal lefele leemeled és egy szalvétára teszed, szájjal lefele! A viszkis pohárból megiszod a szambokát egy huzatra, majd fogsz egy szívószálat, átszúrod a szalvétát és hopp! kiszippantod az alkoholgőzt a likőrös pohárból. Nah ettől garantálom a hátast a kollegáktól ;) Akik igazán ekszpertek azoknak van egy advanced kávés stájl is azt most nem részletezem :D

(Tudom, hogy ez másik posthoz való inkább, de egy helyre mindent most :D)

Egyszóval örülök hogy jól érzed magad és remélem találkozunk augusztusban rákokcskák gyöngye :D

Pusszant:
Gaben

Ve-RONI-ka 2009.05.17. 13:29:29

@Dorthenas: Kossz az instrukciokat, le kell irnom basszus, h megjegyezzem :D De sebaj, ha addig nem jon ossze, majd Te megtanitasz :) :) :)
Siraly minden! :)
Pussz
süti beállítások módosítása