Ahoj a Vilagmindenseggggnek! :)

Jelentem meg elek. Meg mindig.

Volt azota megint szoba csekk...mindent szep rendben talaltak....a kupit leszamitva :D az evezoket bedobtuk a susnyasba Vandaval...eltakaritottuk a bizonyitekokat :) Mindenki heppi.

Mar hetek ota a Barefoot Barban tolom a melom. Nem tudom, hogy irtam e mar...de kaptunk csudiszep kek nyakkendot  (mar vagy 1 honapja) ...meg nevtablat. Igen. Van olyanom is. Ez all rajta: Veronika (alatta) Waitress! jeah man! Nem trainee....mint a tobbieknek :P de nem am! hehh :) nem vagyok gyakornok. Mondjuk a munkamon meg is latszik, eleg jol vegzem a dolgom, neha tobbet is csinalok, mint amit kene....de sebaj...hajtok a szezon dolgozoja cimert :D najo, ez nem igaz.......

Fizut megint kaptam. Vettem is magamnak egy olcso afrikai not abrazolo feher hosszitott felsot, eleg dzsasszosan all :P majd teszek fel kepet facebookra.

Vasarnap day offom lesz, ha esetleg raertek akkor, akkor gyertek MSN-re es rohamozzatok meg! ( talan fent leszek :D ) de az tuti, hogy egykor szorfozni megyek, szal akkor tuti nem leszek :P

Steve, a Mark Warner-es szorfoktatoval lespanoltam mar par hete....megigertem neki, hogy elmegyek. Krisznek (magyar hello) is pont akkor lesz day offja, igy egyutt zuzunk majd a hullamokon :) .....eloszor azt kell megtanulnom, hogy hogyan maradjak fent a deszkan! Mar varom! :) biztos sokat fogok rohogni :D meg ok is rajtam :) Jeah man!

Azt hiszem ma van az a nap, hogy el kell kezdenem kemenyen inni........ket hetig fog tartani ez a szeansz :D ......7 nap mulva 23 leszek. ...... istenem hogy megy az ido!!!! ......nemreg meg Anyukam csecset cumiztam..... (szija Anyuuuu) :P Szal igen. Meg egy indok, hogy bulizzak, sajat magam unneplese. Nem is lehetne ennel jobb indok :D Vagy tevedek tan?!

Megyek meg is veszem a napi pia adagom.

KALI NIKTA PARTY FOREVER

Kati Lanya voltam :) Roni-Pepperoni

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr101236621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyucid 2009.07.09. 21:51:08

Szia kicsimmmmmmm!
Örülök h hallok felőled!
Ne igyál sokat ,árt a májadnak!:D...egészségedre!!!
:D mammmy
süti beállítások módosítása