Akkor folytatnám.....

Augusztus 12. Szerda.
Beteget jelentettem a melóhelloban az esti műszaknál, nem éreztem magam túl jól, gyengeség, émelygés vót....láz nem vót.
Kostas a kis fönci alig akart elengedni, azt hitte, hogy kamuzom. Nem egyszer voltam már úgy a szezon alatt, hogy nem éreztem magam bombajól és bementem hajtani...most úgy voltam vele, hogy nekem is jár ennyi, hogy azt mondom nem, most nem dolgozom és pont.

Van egy - két olyan kolléga, aki simán bejátszotta, mikor sehol semmi baja nem volt, s mondanom se kell, hogy lazán rábólintott a fönci, hogy kaparjon azonnal haza, mert az egészség nem játék. Szal csak engem szivatott az a kis homár...mivel nem adtam meg magam neki.. Faszkalap!

Nagy nehezen tudomásul vette, hogy aznap este nem számíthat rám, s keresnie kell vkit helyettem. Megoldotta. Én másnap elléptem a dokihoz, megnézettem a kis testecskémet, vizsgáljon felül..alul :D
Kisebb vírus. Mondta maradjak otthon, pihenjem ki magam.
Jól jött egy kis relax. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr651889424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása