Fiatalsag, Bolondsag

 2009.06.10. 13:22

Ajjaj....majdnem egy honapja nem potyogtem, de gaz. A bocsanatotokert esedezem....kukorican terdepelve. Orulnetek, mi? De nem....

Szal eltelt jo par nap, het, miota nem irtam. Kulonosebb dolog nem tortent velem. Dolgoztam, bilincsben. Na jo, nem is. De azert dolgoztam kemenyen, aminek meg is lett az eredmenye. Kaptam fizut. Mondjuk 100 euroval kevesebbet, MERT felvettem 100 euro eloleget az elozo honapban, mert mar annyira nem volt cash nalam, hogy borzacsko volt.
Elkurvaztam, ez van. De mara mar mashogy latom a helyzetet, ma mar nem kurvazom, jatekgepezem. :) Zsirkreta vagyok?! :) Tudom.
Nah, szal egy hetet voltam nappali melos, Pool Barban toltam. Eleg jol ereztem magam. En csinaltam a vendegek piajat, en hasznaltam a cash gepet, en szamlaztam, tenyleg tok franyek volt. Tetszett. Mar csak azert is, mert jobbnal jobb apukak maszkaltak elottem :P (Marci, ezt Te nem olvastad most) ... szal jobb volt, mint reszeg szuloket latni estenkent. :)

Amugy velem minden oke. Marci jon hetfon ki hozzam 2 hetre. Jonnek a MEZESHETEK :P .... Egyik ismeros altal szereztem keroszt. Mondjuk nem az ar annyira nem oke, de rossznak se mondhatnam. Bent van a varosban. Statushoz kozel :P (ez persze nem jelent semmit). Van a szobaban 4 agy. Furdoszoba. Van az apartmannak medenceje, ket barja :) Kell ennel tobb :P ? Nem. :) Es ez napi 20 euro. De ez nem per copf, hanem per apartman :) Zsirkiraly!!!!! :)

Amugy beteg a fel Diva. Mindenki hany. Rosszul van. Csak egyedul en szedek Beres cseppet :D

Igerem ezentul surubben irok. Csak ize. Sokat kellett az elmult hetekben dolgoznom...helyett buliznom :) Ez van. Fiatalsag bolondsag! :)

 

RESPECT
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr401176673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyucid 2009.06.13. 20:16:08

Kicsim az nem béres csepp!Grapefruitmag csepp!Betettem neked a kisüveget,de most kicseréltem a nagyra,látva h kelendő!:D..hiányzol!pussz mammy

Tomi 2009.06.22. 00:20:26

Tudod Ronikám, az igéret szép szó, ha betartják....

ujabb 10 telt el és semmit nem tudunk rólad:(

Tomi 2009.06.22. 00:30:37

@Tomi: de hülye vagyok,hát mézes hetek vannak:)
süti beállítások módosítása