The Stars Main Bar Team

 2009.05.09. 12:21

Megint eljött egy újabb nap, mikor van időm pötyögni….
Mondjuk elég vicces, mert ma egész nap day offom volt, nem mentem be dolgozni. De basszus most is mennyi az idő? 22:31 itteni idő szerint, nálatok 21:31 :) Szóval most vettem a fáradságot, hogy írjak egy kicsit mi is történt velem a napokban….Egy kellemes muzsika, 2007-es Black Sensation duruzsol a fülembe, jó kis hárdsztájl :) Cirka másfél órás a track. Közben finom Pringles-t tolok az arcomba, mert az olyan finom! ….. no akkor ugorjunk is vissza pár napot, mondjuk úgy …vazze ma milyen nap is van??? ….ja igen, csütörtök. Úgy összefolynak a napok… no legyen akkor kedd.

Kedd van. Roni csak ebédre tolta le a seggét a staff étterembe. Fene egye a lusta formáját.
Semmi vérlázítót nem csináltam ma, nem is voltam a centerben. Csajokkal lazultunk, majd megint kezdődött a meló. Jó sokan voltak már ma is…ahogy beindul a szezon, egyre több vendég lesz, király! Jönnek az új arcok, lehet megjegyezni új neveket :P
Srácokkal elég jól elvagyunk a melóhelloban. Nem is meséltem még szerintem, hogy kikből áll össze a Stars Main Bar Team :)
Akkor sorolnám őket.
Van a főmufti, Tasos. Ő görög és kb. 50 évesnél nem több kinézetre, na majd megtérdelem őt ez ügyben.
Alatta :P Kostas, a bar manager. Brrrr…egy kis nyominger görög. 24 a kora.
Van egy Cashierünk is, Evelina. Huszoniksz éves, lengyel csaj.
Továbbá van két mixerünk, Andrej szintén lengyel és Christos a félig görög, félig kanadai srác. 30 alatt vannak mind a ketten. (asszem)
Aztán vagyunk mi, a pipik, felszolgálóhellok. 3 magyar grácia, Timi, 21-22 éves zacc per kávé, aki már a 3. évét tolja itt (vmit tudhat :P), Eszti, aki a srácok szerint Ájszti (icetea), mert hogy nem nagyon tudták megnevezni a nevét, kora 20, és vagyok én az öreg csotrogány a 22, mindjárt 23 éves korommal. :)
Egész jó a Team, állandóan megy a röhögcsélés, viháncolás. A srácok tudnak pár szót magyarul. Persze a csúnyábbik szavakat vágják, mint pl.: kurva, bazdmeg, geci van a fejeden, rakj meg, dugj meg…és ehhez hasonlók. Mára már a repertoár között van a gecisbugyi is. :D De azt is tudja pl. Andrej, hogy „Hogy vagy Csajszi?”, „Kurvajól.” A Hogy vagy Csajszit sokszor úgy rövidíti, hogy Csop Csop Csajszi :D ….
Én is tanultam ezt-azt, mondjuk nem csúnya szavakat…
Hello ---> Ya-sou
Hogy vagy? ---> Te-can-ise?
Jól ---> Kala
Nagyon jól ---> Polly-Kala
Kérem ---> Per-a-kel-low
Köszönöm ---> A-fer-ras-toe
Bocsánat ---> Sig-nam-ie
Igen ---> Nay
Nem ---> Oky
Jó reggelt ---> Kali-mare-ra
Jó napot ---> Kali-spair-ra
Jó estét ---> Kali-Necta (ezt akkor is szokták használni, mikor valaminek vége van, mondjuk Neked, mikor annyira beiszol, hogy azt se tudod, hogy hol vagy. :D )

 
A keddi nap hamar elment, ma Ájszti szabadnapos volt, így ketten toltuk Timivel az estét.
Ma meccset vetítettek a vendégeknek a Tv szobában. Manchester United nyert. :P Jupp Jupp!
Miközben ment a meccs, felszolgáltunk, felváltva mentünk a vendégekhez Timivel, így nyomon tudtam követni a meccset. :)
Go to Diva Beach.  
Mikor esténként megjövök My Linda és Helga már a szobában tartózkodik….a felszolgálós kolleksön még rajtuk van, …..pedig előttem egy órával szoktak megjönni. Kurvadurvák! :) Aztán megjövök, és kezdődik az élménybeszámoló, kivel mi történt aznap, annyit szoktunk szakadni egymáson! Ők az étteremben nyomulnak, felterítenek, leszedik a dzsuvásat és kezdődik elölről. A sok angol kölyök össze-vissza maszatolja az asztalt..nem irigylem őket. Többnyire azt harsogják a csajok, h rabszolgasorson vannak, de én nem hiszek nekik. :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr541111348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyucid 2009.05.09. 15:16:45

..az előzőt ide akartam irni...hehe

Gabszi 2009.05.12. 19:44:17

Hali! Timcsi oszt.társa vagyok! :)
Én is tavaly a bárban melóztam!
Tök vicces olvasni h kb semmi se változott kint :)
Tasoss amúgy 39 éves, Christos meg 33
Üdvözlöm Timmy-t meg a bárosokat akik tavaly is voltak

Pás

Ve-RONI-ka 2009.05.14. 11:31:00

@Gabszi: Szija Kedves Ismeretlen :) :) :)
Nem mondod, h Tasos 39 eves!!?? Ez meglepo :)
Atadom az udvot. Te mit csinalsz iden ? Mesz valahova?
Pako

Gabszi 2009.05.14. 12:39:46

hali! köszi szépen előre is! :) jaja megyünk Timcsivel és Nórival együtt Chalkidiki-re (biztos mondta neked) jó melót, bulizást, pihizést és stb. :) Pás

LilTim 2009.05.14. 22:59:04

na háj. fszom kivan ezzel a szaros blog cumóval, nekem ez tulságosan bonyolult, mire megtalálom, hova és hogy tudok írni addigra elfelejtem amit akarok:D midnenesetre mondd má meg christosnak meg timinek h adhatnának némi életjelet. köszee. páááááás.

Ve-RONI-ka 2009.05.17. 13:32:44

@LilTim: Szija Te kis Bena :P
Atadom, de sztem azota ok mar voltak netkozelben....sajna ritkan van nekem is olyan, h gephez jutok...
Aztan Te is blogoljal ezerrel majd, hogy irhassak jo kis kommenteket :P
Na csocselek :)
süti beállítások módosítása