Water party in Club Starlight

 2009.07.30. 15:37

Kedves Olvasóim!

Eldöntöttem, hogy befejezem a blogom, nem hagyom tárva-nyitva.
Tudom, tudom, már rég itthon vagyok, de mégis! Piszkálja a csőröm, hogy szartam a beszámolóra.
 

Mégegyszer elnézéseteket kérném!

 

Július 29. Szerda

Muszáj vagyok elmesélni, ezt a kis történetet, mert felejthetetlen volt.

Többek között ez is egy olyan hétköznapi melós nap volt, mint a többi. Melindával elhatároztuk, hogy ma sem fogunk otthon űlni, feküdni, aludni...hanem elmegyünk meló után partyzni, kicsit kiengedjük a napok óta felgyülemlett gőzt, kifújjuk magunkat.

Most kivételesen nem a Statusba mentünk, hanem a Starlightba, ez is amolyan angol club hely. De! Sztem még ilyennel nem találkoztam itthon. Itt vagy Water (víz) party van, vagy Popcorn party, vagy Hab party. 

Ez a Water party baromijó, tuti, hogy nem úszod meg szárazon! :D
Mint ahogy én sem úsztam meg.
Fergeteges partynak ígérkezett. Az angol staff már ott volt, mikor megérkeztünk Melindával, mindenki csuromvíz volt. A teniszes srácokkal nyomultunk. Velük piáltunk, táncoltunk, vittek be a vízsugár közepébe! Rendes, bulis cucc volt rajtam, mondjuk sokan készültek, tudták, hogy mi fog rájuk várni, volt náluk, azaz a ruhájuk alatt fürdőruci. Mi nem voltunk ennyire agyafúrtak - mondjuk nem is ide készültünk :) Szóval bulis cucc volt rajtam, de nem sajnáltam... a víz végig folyt rajtam, a testemen és élveztem a zenét, ami dübörgött a hangfalakból, a fényeket. Ahogy ráztam a testem, vele együtt a fejem - hajam, a vízcseppek szállingóztak szét körülöttem, mindenki extázisban volt, nem törődött semmivel, csak élvezte a zenét. A buli vége felé már nem sok mindenkin volt ruha. Csupasz férfitestek, a csajok se sajnálták megmutatni magukat....

Valamikor reggel vége lett a bulinak. Taxi állomásra mentünk, hogy fogjunk egy taxit, mondanom sem kell, hogy vizes ruhával nem szálhattunk be a Merci kocsikba....így maradt a gyaloglás a teniszesekkel.
A levegő kezdett melegedni, langyos kis szél fújt, a nap is felmenőben volt, gyönyörű volt a látvány a part mentén sétálva.

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr161703882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása