:)

 2010.07.01. 11:26

 

Július elseje….Curpás Jancsi szülinapja :) Boldogot neki innen is!
Megint eltelt pár nap.
Csütörtökön (elseje) béreltek kocsit 4 napra a csajok, Evelina és Janka…be is vágtuk magunkat a kocsiba meló után és repültünk is a kis Matizzal. Kos város felé vettük az iramot. Indulás előtt még vettünk pár üveg Smirnoff Ice-ot. Azt az út alatt behörpintettük. Sebaj, HAMAMBAN majd úgyis folytatódik az ereszd el a hajam :) Szóval a kocsiban szólt a muzsika keményen, pont az úthoz illet….Kis gondolkodós szám ment.
Tetszett, ahogy cikáztak a fejemben a gondolatok közben tudtam még mindig Görögországban vagyok…., az út szélén pálmák, a város kivilágítva, …és a tenger illata se hiányozhatott. Eléggé jó hangulatban voltam, zárójelben nem az alkohol miatt, hisz csak egy Smirnoff Ice gurult le csak a gyomromban. Mostanában elég sokat, sokfelé jár az agyam. Sok mindent szeretnék még elérni az életemben, van is pár tervem… de ezt majd máskor írom le, nem akarok eltérni a mondandómtól :) …szóval megérkeztünk Hamamba, egy görög szórakozóhely ez is, de új, mint az eddigiek, a zene ugyanaz, csak az arcok mások, jobbak :)….A pultos nő egy 50, igen, ötven éves cicababa. Szőke, hidrogénezett felkötött, hosszú haj, szilikonozott csöcsök, plasztikázott szemek és ajkak (nem szemérem)…és egy kihagyhatatlan párducmintás ruci. Szexi volt a nő, max 30-ra tippeltem volna. Az első kör, amit rendeltünk ingyen volt. Janka meg Evelina már jártak ezen a szórakozóhelyen korábban, én nekem még új volt a hely, és én is nekik. Szal megismerték a csajokat, mint kiderült Jankának bejön a pultos srác, aki görög szintén….szal a szimpátia meg volt. …jöttek a rövidek, ez már a félévszázados nőtől :) Aztán ahogy kiürült a Bacardikólás poharam, jött a következő. Amúgy a Bacardikóla darabja vmi 7 euro lett volna…a rövidek vmivel olcsóbbak…de akkoris..ittam vagy abból is 4-et, aztán még 3 Bacardikóla. 40 euro-t biztos kóstált volna a dolog :P ..Mindegy. Ingyen volt. Janka, kössz :)
Kb. 4 fele leléptünk, irány vissza Kardamena. Benéztünk Saraiba egy italra, majd tovább Qube. Apátokat, épp Sebastian szülinapját ünnepelték (Janka ex-banánja). Ott nem tudom mennyit ittam. Mindegy. Sebastian hazahozott minket Jankával, mert Evelina hamar lelépett. Szal jó kis görög est volt :). ….Kb. az egész este alatt 14 eurót költöttem. Mókás.
 Másnap semmi bajom nem volt, se fejfájás, se gyomorhello. Tök jól voltam. Tudtam rendesen melózni.
Jött a péntek. Ha péntek, akkor?! Az egész sziget bulizik. GLOW PARTY! Igen, Meli baszod, bánhatod, hogy nem vagy itt!!! Fergeteges buli. Megint test-, és arcfestve lettem :D (Képek Pofakönyvben).
Szombaton volt a szabadnapom, persze, hogy ilyenkor vagyok annyira másnapos, hogy majd’ összeesek :D de azért bementem a városba, és küldtem magamról életjelet – muszáj volt na.  Aztán visszakavartam Lakiba, megvacsiztam. Majd este fél 10-től Paraguay – Spanyol meccs. Tetszett, végre engem ugráltak körbe a felszolgálók..és nem én a vendégeket :P ..Ja, persze a spanyolok nyertek :P Aztán meccs után irány az életmentők szobája. Rendeltünk kis elemózsiát a városból, jóízűen megettük a balkonon, közben jókat beszélgettünk :) csípem őket!

Elég vicces sztorin vagyok túl. Az egyik Mark Warneres melóstársam, angol srác jött oda hozzám valamelyik nap. Na de hogy??!! … Épp a kajáldában voltam, egyedül, mert épp Kostas (életmentő) elvitte a tányérjait. Szal ezalatt az idő alatt sétált hozzám az egyik helyes angol :P …mielőtt megjelent a srác, épp egy hatalmas paradicsomot tettem a számba…erre nem megjelent?? …na szép..mondom..és felém sétál, mégjobb :D …leül mellém és bemutatkozik. Fasza, Roni épp szenved hogy legalább az egyik pofazacskójába át tudja tenni a kaját, hogy meg tudjon szólalni, hogy ’várjál már basszus, tele a szám’ :D ..oké. Átment a kaja a pofazacsiba, nagy dudor az egyik arcomon. „Szija, Veronika, várj, lenyelem.” Jó kis bemutatkozás, kb. fél órán keresztül a szitun röhögtem, annyira Murphy! …szal kikérdezett, mit csinálok itt, mióta vagyok, meddig maradok, hanyadik évem…bla bla. Kis édes Ausztrál :) ….legközelebb majd csak egy fél paradicsomot tömök a fejembe… :D Basszus!
Másik sztori… :D Most jutott eszembe.
Kb. két hete történt… mindenki aludt a szobában, egyszer csak felpattanok az ágyamból és elkezdek kiabálni… „A picsába, hogy elaludtam, soha nem történt még ilyen velem” ..ez idő alatt folyamatosan kutattam a telefonomban a Bar menedzser számát, hogy felhívjam, kések 2 órát. 7 óra volt és én 5-re járok melózni. Szép…közben keltettem a többieket, hogy „baszki elaludtatok ti is, 7 óra van, keljetek már fel, 7-re jártok dolgozni.” …Janka: „feküdj már le, mit pattogsz.” …én már a szoknyámat húztam fel, mire Helga beszól: „reggel van, nem délután, feküdj vissza.” „Mi a fasz van? Azt a picsa, :D ” …majdnem felhívtam a menedzsert, hogy kések, mert elaludtam. Lett volna nagy röhögés ebből a bárban :D :D :D (persze ez mind a munkahelyi stressz miatt volt :( )

:) :) :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr132144243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása