Talán írnom sem kell, hogy nem lesz rövid a téma :) Hisz ismertek, nem tudok meglenni egyedül....de ez a nyár vége felé kicsit változott....

 

Csapjak a kecsapba. Kezdjük M.-val, kivel együtt voltam mielőtt kimentem, majd miután kijött hozzám két hétre, elváltak útjaink.

De kicsit pörgessük vissza az időt.
Kb. a legelső héten találkozhattam Giorgios Koumakis-szal (26), aki a hotel életmentő fiúja volt. Egy görög, sármos fiatalember. Lakitira előtt futottunk össze, épp a kocsijából szállt ki, majd egy darabig együtt mentünk, közben szóba elegyedtünk..
Majd teltek a napok...mi meg elkezdtünk szemezni...persze meló közben..ő a medence körül sétálgatva, én meg asztaltörölgetés közben bámultam őt. Jöttek a mosolyok, a lopott integetések. Majd lekerültem a Barefoot Barba.. Jorgosz minden másnap lejött hozzám esténként, ivott egy bambit, közben leveleztünk titokban, cetlikre írogatva :)..szemezgetések...Ez kb. egy hónapig ment így.
Jorgosz nem lakott messze tőlem, két ajtóval odébb volt a lakosztálya :)
Egyre többet lógtunk együtt, egyre többet beszélgettünk. Határtalanul bolondos egy ember, jókat lehetett vele és rajta rötyögni :)
Jól kijöttünk egymással..a vonzalom is megvolt.
Majd M. kijött és történt, ami történt.... majd Jorgosszal és a többiekkel elmentünk bulizni...összejöttünk. Két csodás hónap volt a mienk. Nem voltunk hivatalosan együtt, de mindenki tudta, hogy van köztünk valami, amolyn nyílt titok volt.
Együtt jártunk kajálni, együtt mentünk a bícsre, be a városba, frappézni..sokszor voltunk Kefaloson, egyik barátjának a Rock kávézójában, bulik. Aztán jöttek az együtt alvások....mondanom sem kell, hogy eléggé jó volt az ágyban is :) Sokat akrobatáztunk...itt-ott-amott :)
....Augusztusig tartottak a mézes hetek..aztán elváltunk. Mivel a volt barátnő feltűnt a színen, naponta hívogatta, majd minden hónapban megjelent pár napra. Nem voltam féltékeny, tudtam, hogy ez amolyan egy nyári sztori, nem lesz több..legfeljebb kevesebb. Persze ugyan úgy beszéltünk..de a találkák elmaradtak. De még mindig megvolt az egymás utáni epekedés.

Riccardo Lippi (23), az olasz pasas.
Egyik Statusos buli alkalmával találkoztam vele, hatalmas volt a hangulat már a szórakozóhelyen, mindenki tombolt, rázta a seggét.
Azt hiszem Riccardo jött oda hozzám csörögni, majd leléptünk beszélgeni...kiderült Porto Bello Hotel (egy eléggé színvonalas hotelről van szó, azt hiszem az egyik legjobb Kardamenában) vendége.. A buli után kimentünk a partra beszélgetni.
Apjával és a barátaival jött a szigetre, pontosan egy hétre. Aznap jöttek a szigetre, mikor megismertem. Klaaassssz, van időőőm. :P
Megadta a számát, én is az enyémet.. majd csókkal váltunk el. Amolyan mindenki pasiideálja a srác, laza, barna hajú, barna szemű, jó humorú :) stb.
Másnap találkoztunk a parton, Porto Bello és Lakitira pont egymás mellett van, nem is lehetne jobb :)
Hosszasan beszélgettünk...majd megbeszéltünk egy esti bulit. El is mentünk Melindámmal. 
Riccardo bemutatta a barátait, helyes olasz pasik, egytől - egyig :P 
Melinda rá is állt az egyikre.. kiderült homár a srác, Pietro :) egyedül ő kente - vágta az angolt annyira, hogy faszán el lehetett beszélgetni vele :) Riccardo is jól tolta, de annyira azért nem :) Nem is volt gáz a dolog, megértettük egymást...segítettem neki angolozni, ő meg engem olaszul tanított :D ..pfff
Szal ment a csörgés...egyszercsak Melinda és Pietro egymás szájában volt, mindenki tátott szájjal leste őket, kattogtak is a képek :D
Másnap...mintha semmi se történt volna..Pietro le se szarta Melit..aztán Meli kinézett magának egy másik srácot...kiderült Pietro is ugyan azt a pasas nézte ki....SAJÁT MAGÁNAK :D :D :D :D :D :D Nagyon beteeeg! Akkorát röhögtünk.
Aznap este hamar leléptünk Rickel...a barátai jófejek voltak, adtak egy szobakulcsot :) ...megmutatta Rick, milyen belülről a Porto Bello...Ámultam és bámultam :D .. Vagány kis befejezés volt. :)
Egy hétig tartott ez a kis románc :) Grrrr.

Steven P.C. Peace (36), angol.
Mielőtt bárki, bármit is gondolna, nem, P.C.-vel nem voltam együtt.
Róla már beszéltem korábban, kiderült ugye, hogy nem 30, hanem 36 éves, szörfoktató.
Ez a dolog, ami köztünk volt, egyoldalú, ő szerelmes (lehet még a mai napig is), én nem.
Az egész úgy kezdődött, hogy köztudott, az angolok nem spanolnak más nemzetekkel, főleg nem velünk.. a személyzeti étteremben spanoltam épp Melbimbómmal, mikor P.C. rám köszönt, majd dopott egy mosolyt is. ..Oké.. gondoltam ilyen napja van.
Másnap már beszélgettünk egy kicsit, majd kaja után a maradékot kidobta a tányéromról a kukába.... pff..ezzel mi van??? De gáláns!
Aztán elinvitált szörfözni, gondoltam de klassz...Melinda egyből tolta, hogy Roni ezt ki ne hagyd, így tudunk spanolni a helyes angolokkal. Bumm. Jó!
Elmentem szörföt tanulni, elég hamar megtanultam az alapokat :) Közben P.C.-vel sokat beszélgettem, általa sokat fejlődött az angolom.
Onnantól kezdve mindig úgy alakította a napját, hogy lásson, lejött a bárba sörözni a többiekkel, angolokkal. Mindenki vágta, hogy rám van állva. Olyan szerelmes sms-eket kaptam tőle, hogy csak úgy kamilláztam néha. Néha betegesen tollta, megjelent a szobámnál...szerenádozott...ajándékot vett...kemény volt.
A srác nem egyszer beleírt a blogjába...el akar venni, ilyenek... Az ilyenektől általában menekül az ember, de a maga módján édes volt, de mint pasi SOHA nem jött be, és ez nem is fog változni.

Az utolsó két hónapban, míg haza nem tolltam a fenekem, nem volt senkim... Egyszerűen nem akartam belebonyolódni semmibe..és senkibe :) Jól voltam úgy, ahogy voltam....

Jöhetnek a kövek!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr191916515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása