Status nyitó hello

 2010.05.27. 15:46

Május 27. Csütörtök…..                STATUS NYITÓ BULI :)

Végre eljött a „nagy” nap baszki, 2 hétig azon ment a témázgatás szinte minden nap, hogy na akkor mikor is lesz a nyitó buli? Beszélt valaki a tulajjal már, mit mondott?, Hallod, azt mondták a srácok, hogy szerdán, dehogy, pénteken…..faszom, végre tényleg eljött a napja….csütörtök, szerdán tették ki a plakátokat! Mindenki ráizgult teljesen, mindenki unta már a Down Town-t ….egy fos lett…
Már csütörtök délután kikészítettem meló előtt az ÜNNEPLŐ RUHÁM…tudtam mi lesz rajtam aznap este (hozzá teszem ez elég ritka nálam, kb. buli előtt 4x öltözöm át, mert mindegyik szar :D ..aztán persze az marad a végére, ami legelőször volt rajtam – no comment) Szal megvolt a rucim, irány a meló, szerencsére van nekünk Mariánk, aki rendelkezik gépjárművel, és betudja vinni a kis popóm Kardamenába :) …így le lett zsírozva, hogy bevisz aznap este is, a föncibával meg meg lett beszélve, hogy fél órával előbb elmegyek, így nem kell rám várni, míg elkészülök, fél óra pont elég arra, hogy átöltözzek, rajzoljak magamnak arcot, és elinduljak a parkolóba, ahol már vár rám Maria meg a többiek :) Jeje!!!!!

Status előtt kis iszogatás Timiéknél a szokásos módon. Majd irány a Club!
Az egész Lakitira ott volt. ….eléggé rákészültem az estére…ez nem azt jelenti, hogy nagyon bebuliztam, hanem azt, hogy annyira vártam már ezt az estét, hogy olyan szar is lett :D ..mindenki így volt ezzel…szar volt a zene, annyira túlkeverte a Dídzséj a zenét, hogy egy nagy híg fos lett belőle! Sokat kellett inni ahhoz, hogy jó legyen a zene… Pfff..!!!!!!!!!!
Szal…amilyen jóra számítottunk, olyan szar lett :) !
Majd másodszorra csak jó lesz….. Tudjátok a remény hal meg…utoljára :D
 

CSÖCSÖSKENŐCSÖS

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr972069146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása