Láss Csodát!

 2009.08.09. 16:12

Teltek - múltak a napok, hetek, hónapok....és még mindig nem kaptam hírt az új bőröndömről.. A mocskok elfelejtették - gondoltam én, meg annyira nem is foglalkoztatott a dolog, hisz messze volt még a hazamenetel :)

Augusztus elején Nikos ( a Hotel menedzsere ) megkérdezte tőlem, hogy telefonáltak e már a reptérről bőrönd ügyben. Mondtam, ami igaz volt, hogy semmi hír róla. Intézett egy telefont...állítólag már hetek óta vár rám a bőrönd, csak éppen elfelejtettek szólni :)

Giorgiosszal, a másik buszFOSőrrel meglett beszélve, hogy délután 2-kor felvesz engem és kivisz a reptérre...tettünk egy kis kitérőt, elmentünk a Helonáig, az is Lakitirához tartozott, elvittünk pár vendéget a luxus hotelig. Hát az a hotel vmi lenyűgöző. Mindegyik szobához, lakosztályhoz külön medence dukált, tengerre néző erkélyek és még sorolhatnám. Ha jól emlékszem márványból volt sok része az épületnek.

Folytattuk utunkat a reptér felé...sokat beszélgettünk, annyira nem ismertem a csávót előtte, de kedves volt. Kicsit tudott csak angolul, de megértettem.

A reptérre hamar megérkeztünk, pár kilométe volt csak az út. 

Információs irodához mentem...mondtam a nőcinek, hogy ki vagyok és hogy vár rám egy bőrönd itt :) Egyből tudta miről van szó, mentünk is egy kisebb raktár felé. 
Egy szürke bőrönd volt az, amit a kezemhez tolt a nőci. Ugyan úgy nézett ki, mint a régi narancssárga Sunshine ....csak erre AMERICAN TOURISTER volt írva :D

Azt hiszem köszönetet kell mondanom a görög légitársaságnak, amiért összetörték a drágaságomnak nem nevezhető volt bőröndöm  :D

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr771704030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása