The first day in Stars Main Bar

 2009.05.04. 11:11

A nap jol indult, kis lustalkodas, majd ebed :) a reggeli megint kimaradt.
Ebed utan gyulekezo volt. Tasos a  Bar fonoke kiosztotta az egyenruhakat, volt roszaszin, kek, drapp, sotetkek szin. Az en ingem vilagoskek feher csikokkal, rajta feherrel belehimezve a Lakitira. Kb ugy nez ki az ing, mint Auswitzban a rabok ruhaja :D Nagyon orultem neki ..... Szoval kaptam 3 inget, egy sotetkek szoknyat, 3 kotenyt, meg egy sotetkek Lakitiras pulovert. Nagyon dzsasszosan nezek ki benne :D

Adrival kora delutan meg elszaladtunk Kos Townba, elmentunk a Lidl-be, mert hogy ilyen is van itt :P Bevasaroltunk, vettunk mosoport, kajat, ezt-azt.

Delutan kivetelesen 6-kor kezdtunk, mert meg nem volt vendeg. Ok csak este 9-kor erkeztek meg a hotelbe, igy sok dolgunk nem volt....foleg, hogy elobb vacsorazni mentek a vendegek.
A melo ma nagyon laza volt, talan 20-25 vendegunk volt. Elegge unalmas volt igy.
A melot mindig az aszatol torolgetesevel kezdjuk, majd kipakolunk a barbulthoz, majd varjuk a vendegeket.
Vettem fel rendelest nem egyszer, a felszolgalassal nem volt semmi gond :P ment, mint az agyba.....tudjatok. :) Kiroi vagyok? Hat persze! :) Mondjuk kivancsi leszek, hogy mikor lesz az elso vendeg olebe ontom a piat ekson :D 
A muszak vegere eleg faradt lettem....tuti, hogy a semmittevestol volt. :D
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr821101850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyucid 2009.05.04. 20:40:27

Szia Nonikám !

Üdvözölnek a kollegák ,és várják a beszámolódat.
Remélem a képeket is felraktad!
A szezon végére majd , a viz is folyik rólad.Anniy vendég lesz!!
Na csumi csááá (de nem szertem ezt a köszönést) ,de nem akarok unalmas lenni!
Légy hű önmagadhoz!!:D
Mammyd

Tomi 2009.05.07. 23:56:14

Jééé, be vagyok jelentkezve:)
Na a lényeg hogy addig őrülj amig igy kapod a fizud hogy meg se izzasztanak:)
de ne feledd a szezon juniustól kezdődik:)
süti beállítások módosítása