Our House Club

 2009.05.04. 10:43

Császtok Kásás!

 

Szerda reggel van. ¾-ed 9-kor keltünk. Hamar összecihelõdtünk, majd lementünk kajcsizni. Tósztot nyomattam ma reggel is, egy kis salival. Egész jó volt.
Utána egy kis pihi a szobában.
A csajokkal egész jól elvagyunk. Sokat hülyülünk együtt, egy húron pendülünk, szal nem panaszkodhatok :) Vannak olyan csajok, akiktõl a hajam égnek áll….. no mindegy. Talán egyszer kitérek rájuk is.

Ebéd után becsattogtunk a városba a csajokkal GYALOG. Útközben rengeteget fényképeztünk. Gyönyörû helyen mentünk. Közvetlen a part szélén. Jobbra türkiz és királykék tenger, balra pedig hegyek, elõtte pipacsmezõk. Az idõ pont jó volt, nem is rothasztó meleg, de nem is az a rossz idõ. Tudjátok, olyan pont fasza idõ :)


A városban elmentünk boltba és netkávézóba.
Sajna a hotelben még nem üzemel a Wi-Fi, mivel vendégek sincsenek még. ERDÕ!
Szal beültünk netezni, összespanciztunk az öreg boltvezetõvel, mondtuk, hogy a Lakitirában melózunk….így óránként 2 euro helyett csak 1-ért neteztünk. Klassz, nagyon megörültünk ennek.
Két órát neteztünk is :P …mentünk fizetni, majd mondta a pacák, hogy mindenkinek egy euro lesz :D Mivan??? Az kemény mondom. 2 órát neteztük 1 euroért összesen :P Hát igen, csókosok lettünk :)
Majd csattogás vissza a Diva Beach-hez. Épphogy nem késtük le a vacsit. Megint salit ettem meg hozzá finom pácolt halat. Egész jó kajákat nyomatnak itt. Egészséges életmód forevör! :)

Estére kicsit bepunnyadtuk a csajokkal, egész sokat sétáltunk ma….Kicsit sziesztáztunk, majd beállítottak a srácok: „Irány az éjszaka, pattanjatok!” Mi van? Sehova! Felejtsétek el, fáradtak vagyunk!...Bár Melindának is és nekem is volt kedvünk menni…. Helga antialkesz, így Õ kimaradt ebbõl, de mi, Melindával csapattuk neki ezerrel. Sanyi bevitt minket a városba. Jó sokan voltunk. Jött két báros is; Christos és Andrej.
Passion Barban kezdtünk, ott Sanyi ismeri a fõnököt, így fullos koktélt kaptunk ócsón! Yeah! Vagány ez a sziget, fõleg ha csókos vagy, nem de? :)
Megittunk 1-2-3 koktélt, majd irány a Passion Barral szemben lévõ My House Club.
Hát elég kakiul indult…nem volt meg a hangulat annyira az elején….Kicsit denszeltünk, azt kicsivel késõbb felfigyeltem egy dagadt emberre a pult mögött….integetett, hogy menjek oda. Odamentem, mit sem sejtve… Megkérdezte, hogy mi a nevem, majd hogy honnan jöttem, hozzá tettem, hogy a Lakitirában dolgozom :D és milyen jól tettem…elõször egy Jagerre voltam a vendége. Majd megköszöntem a short drinket és visszamentem a tömegbe táncolni. Körülbelül 15 perc telt el, majd megint hívott …na mondom, ez mi a RÁKot akar?! Újabb feles :P de ez már nem Jager volt. Ouzohoz hasonlítanám, olasz pia volt, vmi Sambucca talán, de egész jó volt az íze. Megint visszamentem a tömegbe…..kb. ez még 2x ment így, majd a falra mutatott az ipse. Kérdezte tetszik e?! (egy My House Clubos kolleksönt mutatott; egy trikó és egy rövidgatyó) Mondtam neki, hogy elég klafa, tetszik. Erre csak annyit mondott, hogy az enyém lehet, ha felveszem. Roni bátorra itta magát, félre vonult, majd megjelent a szerelésben :) Sajna csak egy kis gatyót kaptam….de az is több mint a semmi :)
Jah, és hogy el ne felejtsem, ez a szöveg áll a nacin: Come 2 My House. Hmm, visszagondolva elég durva…a fenekem felett: Gyere a házamba. Rá se ránts!
Mentem a tömegbe pörögni, majd szóltam Melindának, hogy jöjjön inni õ is, biztos kap õ is egy pár bátorítót :) Így is lett, õ is kapott olasz Ouzot. Majd mondta a daginak, hogy neki is kell ilyen szerkó, mert hogy mennyire vagány. Kapott. Majd hoztak még nekünk pólót is! Tyûûû, micsoda este! Promós szerkóban nyomultunk.


Majdnem el is felejtettem. Az a dagadt fickó a Club tulajdonosa :) Még egy ismeretség :) Milyen vagány lenne Pesten is ilyen hamar ismeretséget kötni! Na persze nem csak a klubokra gondolok! :P
Közben My Linda (Melinda) megbeszélte az albán kollégákkal, hogy hazavisznek kocsival. Karaj! Kb. hajnali fél 5-kor már ágyban is voltunk :)

A korai kelés ma elmaradt….délben keltünk My Lindával. A reggelirõl lemaradtunk, de az ebédet pont elkaptuk :) Jupp jupp.
Halál volt a másnap, mert nyávogott a macska, de ez se tántorított el attól, hogy belibegjünk a városba. Irány a netkávézó, írni családnak, barátoknak, ismerõsöknek….. Egy óra elég volt erre.
Sajnos az idõ vészesen rohant, volt egy óránk, hogy visszaérjünk a hotelbe kajálni. Sietõsre vettük az iramot. ….majd hirtelen My Linda felmutatott egy ujjat és mit ad Isten, megállt egy autó! :) Jó, azt hozzáteszem, hogy itt ez a módi, mindenki mindenkit szállít. Csak annyit mondunk, hogy Lakitirához mennénk és már mondják is, hogy pattanjatok be. Ez annyira jó! Szóval így simán elértük a vacsi idõt!
Utána kis szieszta. Szobánkban ügyködtünk, majd az egyik pillanatban az emeletes ágyból kiesett egy léc, pont oda, ahol My Linda feje lenne, ha ott feküdne/feküdt volna… Nekem és Helgának ez elég vicces volt, rögtön készültek a képek….majd teljesen szétesett az ágy :D :D :D Nagy hahota lett úrrá a 209-es szobán.
A csajok leköltöztek mellém matraccal a földre. :)

 

Kali nikhta

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr281101783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyucid 2009.05.04. 20:09:59

....háát gyerekem nem semmi vagy!!..nagyom szeretem ,ha mesélsz! Külömben hello!Irigylésreméltó az életed!Most már értem ,miért "igy" alakult az életed!!! :D happyy puszillak mammyy

Anyucid 2009.05.04. 20:43:27

....jahh....TÁSKÁS.....
HEHE..:D

Gabszi 2009.05.12. 19:50:07

hehe ismerős a szitu az ággyal, a mienk volt a 209-es szoba, én aludtam fent az emeletes ágyon, és alattam az a csaj akinek a balesete volt tavaly. Szegényre szintén mindig rázuhantak a lécek.
Amúgy a zuhanyzóval vigyázzatok mert a sok hajtól eldugul és kiönt néha a szobáig a viz :) sok szerencsét amúgy hozzá (néha pattintsátok fel azt a műanyag rácsot rajta és szedjétek ki belőle a cuccost ha nem akartok úszni a szobában)
süti beállítások módosítása