Hey Laki, Laki

 2009.05.17. 13:59

Naaa, veegre, mi? Megint adok egy kis elethellot magamrol :P Igy van...itt vagyok es most kivetelesen nincs elore megirt szoveg, spontan kell tolnom a betuket...

Nagyon nem torten semmi velem az elmult nem is tudom hany napban, 8-an penteken Grill Party volt a Divanal....egyesek ugy berugtak, h vetkoztek...stb. video van Miki :D de azt inkabb nem tolnam at Neked....mert OLYAN.

Aztan voltam a parton is am napozni, tobbszor is, leegni nem egtem le, de kicsit azert barnultam, kezdek kokerosodni.... JESZ! Kicsit mar azert virit a feher csocs meg a .... :) You know.

Facebookos kepekbol lathatjatok, hogy egyszer-ketszer-tobbszor befficent egy kis eresszem el mas hajat. De nem ittam magam elesosre. Johet a gratuleson, koszi :P

12-en volt a Bar manager meg Evelina szulinapja, aznap este elleptunk a Maj hauzba. Szep kis este volt. Jokat rohogtunk, volt egy manusz, aki egesz este aludt :D hulye debil.

Az amugy gaz, ha minden nap iszok alkoholt a barban???????????????????? Mert hogy a sracok allandoan csinalnak vmi finom koktelt :P ....Come Again, Pink Pussy, Jack Daniels Amaretto....es meg sorolhatnam. Neha sutyiba neha a fonokkel megy az iszogatas. Kurvajo dolgom van, az ettermesek irigykednek is ...
2 napja megkaptuk az elso tippunket, hetente ossze szokott gyulni iksz osszeg es akkor az el van osztva zacc per kave 9-10 ember kozott.... most fejenkent csak 6 euro jott ossze. Na bumm, lesz majd tobb is :)

Jajjj, basszus. Tegnap 3x volt George (DZSORDZS) a barban....ez csak annyit jelent, hogy hanyas :D ...azert George, mert amikor hany az ember, ilyen hang hallatszik DZSORDZS :D ..nem tudom, hogy ki talalta ki, de jot rohogtunk ezen. Szal tegnap volt 3 George. 3 kis kolyok asitott szineset....
Az elsot kinek kellett feltakaritani?? Hat perszeeee, hogy nekem. Mindig aki elobb eszre veszi aze az ajandek :D ...Klassz... Gyorsan elo a feher box, amiben van egy feher neylon kopeny, gumikesztyu, spriccli, meg papirtorlo cuccos..... a kiskolok vmi tv paprikasat hanyt :D ...bazzeg. Mikozben takaritottam vegig rohogtem es mondtam, h " I don't believe it" ....:D nagyon tetszett a szitu.. persze a maga modjan.

Szombaton reggel megjottek a magyar arcok, 4-en, 3 csaj + egy kukis. Jankat mar ismerem meg PZS-t is, jo arcok :)
A masik ket csaj is szimpi. Este ugy volt, hogy megyek bulizni Statusba, de vegul maradtam a seggemen, mert vasarnap, azaz ma reggel mehettem Welcome Drinkeltetni az uj vendegekhez. Kurva macs - lengyelul bazd meg! :) Ez megy...............csunyaszavak.


Huu, hirtelen ennyit kapartam elo a fejembol, tutiszaz, hogy van meg vmi csak nem jut eszembe, fel kell irni maskor basszus.

Lehet kovezni :P Ora indul. Majd jelentkezem. Megyek Gyrosozni :P

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr611126597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabszi 2009.05.18. 11:53:20

hali! :) látom a helyzet változatlan a tavalyi évhez képest :P viszont nagyon fogsz utálni ha azt mondom neked hogy mi fél évet megúsztunk George nélkül???? :D:D:D:D:D egyszer se volt!!! MÁZLI!!! kitartást és jó melót, bulit, napozást és stb. pusza mindenkinek

Tomi 2009.05.20. 00:02:27

De tudsz ám élni, én is szeretnék, de nekem csak pár hétig fog tartani amig kifesztiválozom magam:) aztán telek lesz a tengepartom :) ott se lesz rossz...

bár a videora kiváncsi lnnék, persze ha van rajta liba is :)

nemsokára te is megszületsz, küldünk majd anyagot:)

Ve-RONI-ka 2009.05.20. 13:07:20

@Gabszi: Nem volt Dzsordzs? Azt a kurva :D nekunk egy nap 3 !!! :D annyit rohogtunk ezen... no mindegy. Atadom a greetinget :) Ti mikor mentek?
Izgulsz mar? Aniko is itt van, tudsz rola?
Puszas

Anyucid 2009.05.20. 21:37:43

...háát neked kijutott...
mammmy :D:D

Gabszi 2009.05.20. 22:04:16

@Ve-RONI-ka: jaja ez van! mi mázlisták voltunk :D Timcsi mondta hogy Ancsi megy majd, csak azt nem tudtuk h már megérkezett-e! de köszi az infót!!! 24 nap múlva megyünk, jaja izgatottan várjuk :D:D:D majd mi is irunk Blog-ot! pás
süti beállítások módosítása