On Tuesday

 2009.04.29. 12:34

A csajokkal sokat csacsogtunk, míg vártunk a beszállásra….hamar elment az a 3 óra, főleg hogy tudtam netezni  :) :) :) 
Elérkezett az az idő, hogy beszálljunk a jó kis Olympic Airlines gépre…most az ablak mellé kaptam a jegyem, jesz! Leghátsó sor…ablak mellett, ennél a gépnél nem voltak hátul hajtóművek, mivel középen, a szárnyon voltak a légcsavarok…..eddig még nem ültem ilyen gépen. Más volt, mint az eddigiek. …Eddig, azaz a tegnapi napig (megjegyezném, hogy ma kedd van, görög idő szerint már fél hat kb., mire a gép felszállt) szóval 4x repültem eddig repülőgéppel, de azok nem akartak lezuhanni, nem úgy, mint ez az OA  :D Az ablakból, amit láttam, felejthetetlen marad! Mikor felszállt a gép még sötét volt. Ahogy közeledtünk a szigethez egyre világosabb lett. Jött fel a nap… a felhőket rózsaszínre színezte. Gyönyörű volt! A szigetek kezdtek kirajzolódni, egyre közelebb értünk Koshoz…..majd egy éles kanyar. Ráfordultunk a kifutópályára. A Kos szigetet pont Lakitira felől közelítettük meg. Gyönyörű tengerkék színű víz, mint a National Geographicban. Láttam Lakitira összes épületét, medencéjét, teniszpályáját, focipályáját...fantasztikus élmény volt! Szerencsésnek mondhatom magam, nem egy mindennapi dolog az biztos. Sok kollégám, kolleginám nem élhette át, mert rossz székre csüccsentették őket. ÍJÉ! :)


A landolas sima volt, mintha egy liftben lettem volna. „Liftezett” a gyomrom.  :)Mikor megérkeztünk a Kos sziget airportján lévő terminálhoz, Nikos, a hotel igazgatója már ott várt minket.Lassan a poggyászok is megérkeztek…. Meg-meg….csesszék meg, be volt törve a bőröndöm eleje……biztos dobálták a homárok! A csuda vigye el! …. Mi tévő legyek?!
Nikos megkérdezte, hogy mi történt. Mondtam, hogy dobálták és biztos betört, nem nagyon vigyáztak rá. Na igen, betört. De nagy hangsúlyt nem fektettem rá, hagytam a fenébe…így legyintettem is egyet rá.Kicsit később mondta Nikos, hogy menjünk, reklamáljunk egyet. Így is tettünk, elmentünk az információs pultoz. Ott volt egy segítőkész Mádám. :) Felvette az adataim, nevem, címem, telefonszámom. Majd a bőröndöm márkája után érdeklődött. Ránéztem a széttört bőröndre, mondom: „Szánsájn a bőrönd márkája.” (jó kis Auchanos, olcsó szar) Kérdezi a hölgy: „Szemszonájt?” Válaszoltam: „Szánsájn.” Majd legyintett és megrendelt egy Szemszonájtot :D Remélem hamarosan érkezik a cuccos :)Reptéren várt még minket Nikosszal Dimitrios, a sofőr. A pacák úgy néz ki, legalábbis az orra, mint Mathias Kingé! Pfej! …Szegény nagyon undiiii!
 
 A reptéren becuccoltunk a kisbuszba, majd irány a Lakitira Resort! Az út a reptérről Lakitiráig kb. 4 km.  Pár perc autóval. Nagyon veszélyes utak vannak itt Koson. Sok baleset történt már. Többek között két évvel ezelőtt egy robogós lábvesztés, elég kemény!
Az út szinte végig a tenger mellett ment. Csináltam is pár képet róla.
Hamar meg is érkeztünk a szállásra, kipakoltuk a cuccokat, majd irány a Staff étterem. Reggeli (angol reggeli; babbal, tojással, szászidzssal, meg egy kis pirítóssal, majd irány a szállás.
A szallas neve: Diva Beach, eleg talalo! Nikos kiosztotta a szobákat. Helgával és Melindával kerültem egy szobába. Ami meglepő, pont így akartuk kérni. ….márpedig véletlenek nincsenek, én ezt vallom. Szóval megkaptuk a kettőszázkilences szobát.
A szoba: Egy emeletes ágy + egy egyszemélyes ágy (amit egyből le is stipi-stopiztam).
A szobához van egy kis fürdőszoba wc-vel és egy tengerre néző erkéllyel. Istenkirály!
A kilátás eszméletlen! Pálmafák tömkelege, egy hatalmas medence (amiben hozzáteszem NEM lesz víz), és egy kis üzemen kívüli bár, ahol esténként lehet iszogatni, beszélgetni.
A táskámból kipakoltam, otthonosra vettem a figurát ezután. Tettem fel ilyen-olyan képeket a falra. Képek erről is készültek :)
 
Miután ezzel megvoltam, Mathias Kinggel elmentem a reptérre, elvittük a betört bőröndöm. Ezután kardamenai városnézés. Mostmár tudom hol van a Post Office, a Bakery, a BAR STREET :)Kis utazásom után elmentünk a többiekkel ebédelni. Jó kis görög saláta husival. Nyami! Majd ebéd után Nikos eligazitast tartott, kiosztott mindenkit, ki hova fog kerulni....en a BARban leszek. Masok szerint karaj. Majd meglatjuk.Megbeszeles utan egy kis szieszta. Azt hiszem rám fért 30 óra nem alvás után 3 óra alvás…..majd vacsi.Vacsi után bementünk Sanyival és Melindával kocsival (majd később csatlakoztak még hozzánk) a centerbe vásárolni ezt azt. Sétáltunk egy hatalmasat. Sanyi mesélt rengeteget, ő már vagy 3 éve visszajár szezonra melózni. Megmutatta az összes szórakozóhelyet. Mesélt jó pár sztorit.Miután megvolt a centerben tett városnézés…..lementünk mindannyian (14-en) a nem üzemelő bárba. Pókereztünk a srácokkal, közben beszélgettünk, koktélokat ittunk. Aki nyert egy kört, az ivott. Aki elvesztette az összes zsetonját, az meg annyi felest ivott, ahányan bent maradtak :D Eléggé vicces volt a látvány, mikor valakinek 7 felest kellett meginnia. A 7 feles közt volt Ouzo, Metaxa, Sprite könnyítésnek, Tabasco :D , vodka….finom lehetett annak, aki kiesett! :DKicsit még maradtam, aztán ellógtam, eléggé fáradt voltam, így úgy döntöttem, hogy lefekszem.Egész jól aludtam az éjszaka folyamán….főleg, hogy a baldachin a fejem fölé lett lógatva, így a szúnyogok nem támadtak be az éjszaka. Hehe. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr911093353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorcsii 2009.04.29. 15:24:05

Szia Nona
Nagyon jól hangzik, bele is képzeltem magam:)
Végig fenn voltál a repcsin?
Mikor kezdesz dolgozni?
Jó szórakozást:)puszka

_ck_ 2009.04.29. 15:59:54

Mázlista! :) Eddig még csak a napkeltés, naplementés repülés maradt ki, és ezért most nagyon irigy vagyok! :)

rinity 2009.04.29. 16:38:38

Roni, irigyellek most! Én is szeretnék ilyen kilátást a szobám ablakán, vagy az irodában!! Mit gondolsz ck?? :)

Jó hallani, hogy minden rendben!
Várjuk a további élménybeszámolót és a képeket! Apropó: hova fogod tölteni?? facebook??

Tomi 2009.04.29. 22:28:21

Ronika, nem elég hogy kifolyt a szemem míg végigolvastalak, még külön kellett regisztrálni és mire ezt megtettem, elfeledtem hogy mit akartam írni. Na mind1, a lényeg hogy remélem sok melód lesz ha már ilyen szállásod van, meg persze ha szépen mosolyogsz, annál több a lové amit adnak a turisták :)
Ja és mi is a szállás címe?:) egészen pontosan?:))))

Tomi 2009.04.30. 11:53:26

A punci szakszerű vizsgálatabárhogy és bármi okból érinted a nők legféltettebb kincsét, légy szakszerű! (vedióval)
ez volt a blogajánlóban:)

Ve-RONI-ka 2009.04.30. 16:40:09

@dorcsii: Persze! Nem aludtam kb. 30 oran keresztul...meg is latszott a fejemen :D
Pentektol fogok melozni, de csak szombattol lesznek vendegek. 140-en jonnek, az nem sok. Sima liba :)

Ve-RONI-ka 2009.04.30. 16:41:51

@rinity: Szija Nikol!
Facebookra tolom a kepeket, szal ha barki meg szeretne oket tekinteni, annak regisztralni kell, ugye Mami? :)
Xxx

Ve-RONI-ka 2009.04.30. 16:43:55

@Tomi: A fenet! Ezek nem szorjak a borravalot ....
A cimrol MEG nem tudok semmit se nem :P Idovel Tomikam, idovel!

Ja es ha arra kerul a sor (de nem fog!) szakszeru leszek :D!!!!

Xxx

Anyucid 2009.04.30. 20:11:35

Szia Nonikám!

Igaz most beszéltünk telefonon,de most ami még eszembe jutott írom:mindenki puszil,és sok sikert kíván neked a munkádhoz! Az Erikával olvastuk a "regényedet" nagyon szuppy!Mintha mi is ott lettünk volna veled. Kollegáimnak meséltem,ámúlva lesték szavaimat!Igazán büszke vagyok RÁD!! Nem mindennapi csaj vagy!:D A fényképek klasszak!Még a reptériek is! Tudom csak holnap du.-án dolgózól,és neted nincs még ott a szálloban,de azért reménykedem h elöbb-utobb tudunk msn-en beszélgetni! Szabina jól van!Apád főleg!Rólam ne is beszéljünk.:D
No puszika és vigyázz magadra!
Szeretlek... Mamy L

Luxikati 2009.04.30. 21:35:59

Szia Ronika:) Üdv a távolból... önző módon ..amellett, hogy folyamatosan sárgulok... az jut eszembe, hogy kivel fogok üzenni, ha az Anyúd nem lesz fent az MNS-en.Vigyázz Magadra, csak így tovább pá szia:)))Luxikati

Roni\'s chick alias Ancsy 2009.05.02. 17:38:16

Na hát csajszikám volt itt minden..ballagás töviröl hegyire, meg joegyéb, de most már nekem is sikerült regelni, és tudok neked irni.Hát most mit mondjak...Egy jo nagy kapd be!! Bár én is ott lehetnék veled cuna.. Olyan jókat irsz öröm olvasni. Aztán az a Helga meg mittomén melyik a másik ..szal nem félrelépni ám..tod hogy nem birnám ki ha elhagysz:) A börönd sztori nagyon tetszett!! Szánsájn mi..? Itt minden okés, Patrikkal is, kaptam gyönyörű csokrot tőle. A képünknek(a vigyorinak) csinálok majd egy szép keretet a hobbyboltból. Milyen volt az első napod? mesélj még.. Addig is csőrös! Szófa..

scottpeter 2009.05.02. 20:09:40

Na szija roonica. :D
Látom ti már elhelyezkedtetek a szálláson. No majd két hét múlva megyek én is. (igaz még mindig nem tudom pontosan, hogy mikor :D). Netezni amúgy honnan lehet majd? Szállodábol sutyiba? üdv: pzs

Ve-RONI-ka 2009.05.03. 12:33:33

@scottpeter: PZS! :) Hat hello, Te itt? :P
Sajna egyelore csak a varosban van net...lassan lesz WI-FI is....addig toljuk az eurokat a netkavezok zsebebe. Ez van.
Xxx

Gabszi 2009.05.12. 19:46:27

hát igen az OA már csak ilyen szétesős, mi is azért imádkoztunk h csak az utat éljük túl és azután már semmi rossz sem történhet
süti beállítások módosítása