Nya...Vasárnap, azaz tegnap. Mert ma ma van, azaz Hétfő.
Szóval vasárnap. Melódia 5-től, előtte jól rápihentem, nem csináltam semmit, kimentem kaja után a Breeze Bárba, annyira faszán megcsinálták, hatalmas placc, mindenhol kis longue garnitúrhhhák. Fehérek, szépek.
Aztán 5-től meló, szép kis egyenhelloban. Mindenki csinos, fess, sminkelt - kivéve a herések, mert ők ugye nem sminkelnek...
6-tól kezdődik a a a a meló, de úgy igazán, jönnek a vendégek is, ma már többen jöttek, kisgyerkőcökkel egyetemben. De éééédesek.
Jattoltak is ma szépen, ahogy illik, így sztem nyár végén veszek egy villát a Rózsadombon....sztem még kanál meg kés is ki jön a kapott összegből :D
Ma fél 1-ig voltunk kb., hamarabb zártunk. Korán leléptek a vendégek, csak a jól megszokott angol staff maradt vedelni.
Kurvaapjukat!

Aztán dzsavesz haza, Helga még fent, dumaparti. Aztán folytattam a Tesco könyv olvasását, merthogy elkezdtem, kurvajó. Érdemes elolvasni!

Császtok Kásás!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr351970965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása