Welcome to Athens

 2009.04.28. 02:07

Hello Everybody!

Megerkezett a repulom...mondanom se kell, hogy shitet se lattam az utbol...na nem azert, mert aludtam, hanem mert a hajtomu mellett ultem, hogy a macska rugja meg!

Az ut alatt Sudokut toltam (kossz Marci) es Karpatia zakatolt a fulembe...... De jo is volt!
Ancsim levelet is elolvastam....sokat mosolyogtam rajta. Imadlakk (vazz, az meg milyen lakk?) No...eszem egy szendvicset, amit meg a MALEV-en pakoltak a kezembe....egesz jo, sinkenes :)
Kepzeljetek....kaptam meg kavet - az baromi jol jott, hiszen a szemem ugy ragadt lefele, mint a ragaszto, de az is a jobbik fajtaaabool am.
Aztan kaptam meg udcsit is. Fasza volt.

Most itt dekkolok a free internet accesnel...meg jo! Ingyen van, hej!
A vacaksag az benne, hogy csak 15 percig lehet tolni....utana off, azt kezdhetem elolrol..... Na ja...... Azt mar le se irom, hogy csak a gmail meg a szutyok MSN jon be :P Massal nem lehet idot tolteni.... Mondjuk ezt a blogos dolgot nehezen, de megoldottam....RAFKOS VOLTAM! Jupp Jupp

Emlitesre melto :Siras-rivas nem volt (meg)   :P

Most ellepek, leteszem a fenekem egy szekre....mert mar fajnak a labak.

Csocselek

A bejegyzés trackback címe:

https://ve-roni-ka.blog.hu/api/trackback/id/tr761090717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása